COMPANYS DE VIATGE


Amb aquesta il·lustració, he volgut fer un recull de fotos al llarg del procés, per a poder-vos mostrar una mica la feina que vaig fent, els passos que vaig seguint per arribar a obtenir el resultat que vull. Però un cop vaig començar a pintar els personatges, la càmara  va quedar en un segon pla; en fi, que estava tant concentrada pintant, que ja no hi vaig pensar més.
 
Com podeu veure, aquesta vegada, després de tenir l'esboç clar, he començat aquesta il·lustració pel FONS; amb l'ajuda d'una esponja i altres materials, he estampat pintura per sobre d'un retall de mapa, de manera que no es deixés de veure que és un mapa, detall important, ja que els dos protagonistes sobrevolen la zona amb l'ajuda d'un ocell.




Abans de començar tot el procés, dedico una bona estona a pensar quins colors m'interessen per a que la il·lustració transemeti exactament el que vull.  

En aquest cas, he buscat colors clars pel fons i per a l'ocell, per ajudar a ressaltar més els personatges, però també perquè volia que la il·lustració transmetés tendresa i estabilitat.

I pels personatges, he volgut utilitzar colors més vius per dos motius: per una banda, per a fer-los ressaltar, i per altra banda, perquè donés una sensació d'alegria i d'activitat. 

I aquí teniu el resultat de tot aquest procés:

3 comentaris:

nut73 ha dit...

Trobo que es una il·lustració molt tendre i maca. Molt maca.

Marián Lario ha dit...

Què bonic!!! t'ha quedat genial Lia :D

i l'explicació del procés també!

una abraçada.

Beatriz Fernández ha dit...

M'encanta! Em dóna encara més ganes de viatjar... i de volar!

Petonets