QUI SÓC?

 
Lia Bertran

Il·lustradora i autora de contes infantils.

Visc des del 79. 

He estudiat Il·lustració a l'Escola de la Dona,
a Barcelona. 

I AQUÍ EM TENIU! 
Il·lustrant petits i grans moments. 


He col·laborat com a il·lustradora amb diferents entitats com la Creu Roja Joventut, AVES, la Jove Big Band de Girona i el Cor Gospel Gràcia.

El 2013 vaig publicar el meu primer Àlbum Il·lustrat, La Marta i la xocolata.

Actualment estic col·laborant amb un grup pedagògic anomenat Ninsclub, i il·lustrant una col·lecció amb Barcanova, Temps a l'escola, aquest Març surt publicat el 3er volum.

2010 


2011 

2012

2013 
- Autoedició de l'Àlbum Il·lustrat "La Marta i la xocolata".

- 1a Exposició de les il·lustracions originals de l'Àlbum il·lustrat "La Marta i la xocolata", larentadora.

- Exposició "La Marta i la xocolata" al Museu Etnològic del Montseny, Arbúcies.

- "La nit de primavera", 1er volum de la col·lecció Temps a l'escola. Editorial Barcanova.

- Col·laboració pel calendari 2014 "Il·lustradores i il·lustrades" del SIAD Pla de l'Estany.

Col·laboració amb la guia CLER Nadal 2013, cedint una de les il·lustracions del conte "La nit de primavera" per la portada.

2014
- "El lladre de paraules", 2n volum de la col·lecció Temps a l'escola. Editorial Barcanova.

2015
- Imatge per a l'espectacle infantil      .

- "Tu tens pigues i jo, botons", 3er volum de la col·lecció Temps a l'escola. Editorial Barcanova.



2 comentaris:

Anònim ha dit...

Que qui ets? La més maca i la més tendra de les il·lustradores. M'encanta el sentiment que hi poses i que transmets als teus dibuixos, cosa realment difícil de plasmar a una il·lustració. Ets bona, molt bona!

Anònim ha dit...

Que qui ets? La més maca i la més tendra de les il·lustradores. M'encanta el sentiment que hi poses i que transmets als teus dibuixos, cosa realment difícil de plasmar a una il·lustració. Ets bona, molt bona!
Lili